Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła NK do Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła TRISCAN Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12) TRISCAN
Piasta koła A.B.S. Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12) ACKOJA
Piasta koła BLUE PRINT Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12) BLUE PRINT
Piasta koła COMLINE Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12) COMLINE
Piasta koła DAYCO Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12) DAYCO
Piasta koła DYS Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12) DYS
Piasta koła EUROREPAR Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12) EUROREPAR
Piasta koła FEBEST Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12) FEBEST
Piasta koła GSP Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12) GSP
Piasta koła KAVO PARTS Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12) METALCAUCHO
Piasta koła METZGER Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12) METZGER
Piasta koła MEYLE Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12) MEYLE
Piasta koła MOOG Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12) MOOG
Piasta koła NK Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12) NK
Piasta koła NPS Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12) NPS
Piasta koła QFIX Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12) QFIX
Piasta koła SBS Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12) SBS
Piasta koła SNR Nissan PRIMERA (P11) 2.0 16V sedan 143KM, 105kW, benzyna (1996.06 - 2001.12) SNR
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
752216
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
752216
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Szerokość [mm]:  38
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Ciężar netto [kg]:  0,74
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 179,00 zł
87,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
762235
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
762235
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Wymiar gwintu:  M12x1,25
Felga - ilosć śrub:  4
Ciężar netto [kg]:  2,33
Rozstaw srub mocujących:  114,3
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  148
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1202,00 zł
707,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze