Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła TRISCAN do Opel ADMIRAL A 4.6 sedan 190KM, 140kW, benzyna (1965.04 - 1969.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Opel ADMIRAL A 4.6 sedan 190KM, 140kW, benzyna (1965.04 - 1969.03) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Opel ADMIRAL A 4.6 sedan 190KM, 140kW, benzyna (1965.04 - 1969.03) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Opel ADMIRAL A 4.6 sedan 190KM, 140kW, benzyna (1965.04 - 1969.03) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Opel ADMIRAL A 4.6 sedan 190KM, 140kW, benzyna (1965.04 - 1969.03) BREDA LORETT
Piasta koła CIFAM Opel ADMIRAL A 4.6 sedan 190KM, 140kW, benzyna (1965.04 - 1969.03) CIFAM
Piasta koła COMLINE Opel ADMIRAL A 4.6 sedan 190KM, 140kW, benzyna (1965.04 - 1969.03) COMLINE
Piasta koła FAG Opel ADMIRAL A 4.6 sedan 190KM, 140kW, benzyna (1965.04 - 1969.03) FAG
Piasta koła GENERAL RICAMBI Opel ADMIRAL A 4.6 sedan 190KM, 140kW, benzyna (1965.04 - 1969.03) GENERAL RICAMBI
Piasta koła IPD Opel ADMIRAL A 4.6 sedan 190KM, 140kW, benzyna (1965.04 - 1969.03) IPD
Piasta koła KAWE Opel ADMIRAL A 4.6 sedan 190KM, 140kW, benzyna (1965.04 - 1969.03) KAWE
Piasta koła METELLI Opel ADMIRAL A 4.6 sedan 190KM, 140kW, benzyna (1965.04 - 1969.03) METELLI
Piasta koła NSK Opel ADMIRAL A 4.6 sedan 190KM, 140kW, benzyna (1965.04 - 1969.03) NSK
Piasta koła OPTIMAL Opel ADMIRAL A 4.6 sedan 190KM, 140kW, benzyna (1965.04 - 1969.03) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Opel ADMIRAL A 4.6 sedan 190KM, 140kW, benzyna (1965.04 - 1969.03) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Opel ADMIRAL A 4.6 sedan 190KM, 140kW, benzyna (1965.04 - 1969.03) RUVILLE
Piasta koła TRISCAN Opel ADMIRAL A 4.6 sedan 190KM, 140kW, benzyna (1965.04 - 1969.03) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRISCAN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8530 24103
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8530 24103
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 109,00 zł
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze