Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła NSK do Opel ASCONA A (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 S sedan 80KM, 59kW, benzyna (1970.10 - 1975.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Opel ASCONA A (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 S sedan 80KM, 59kW, benzyna (1970.10 - 1975.02) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Opel ASCONA A (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 S sedan 80KM, 59kW, benzyna (1970.10 - 1975.02) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Opel ASCONA A (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 S sedan 80KM, 59kW, benzyna (1970.10 - 1975.02) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Opel ASCONA A (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 S sedan 80KM, 59kW, benzyna (1970.10 - 1975.02) BREDA LORETT
Piasta koła CIFAM Opel ASCONA A (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 S sedan 80KM, 59kW, benzyna (1970.10 - 1975.02) CIFAM
Piasta koła FAG Opel ASCONA A (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 S sedan 80KM, 59kW, benzyna (1970.10 - 1975.02) FAG
Piasta koła IPD Opel ASCONA A (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 S sedan 80KM, 59kW, benzyna (1970.10 - 1975.02) IPD
Piasta koła KAWE Opel ASCONA A (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 S sedan 80KM, 59kW, benzyna (1970.10 - 1975.02) KAWE
Piasta koła LUCAS Opel ASCONA A (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 S sedan 80KM, 59kW, benzyna (1970.10 - 1975.02) LUCAS
Piasta koła METALCAUCHO Opel ASCONA A (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 S sedan 80KM, 59kW, benzyna (1970.10 - 1975.02) METALCAUCHO
Piasta koła METELLI Opel ASCONA A (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 S sedan 80KM, 59kW, benzyna (1970.10 - 1975.02) METELLI
Piasta koła MOOG Opel ASCONA A (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 S sedan 80KM, 59kW, benzyna (1970.10 - 1975.02) MOOG
Piasta koła NK Opel ASCONA A (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 S sedan 80KM, 59kW, benzyna (1970.10 - 1975.02) NK
Piasta koła NSK Opel ASCONA A (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 S sedan 80KM, 59kW, benzyna (1970.10 - 1975.02) NSK
Piasta koła OPTIMAL Opel ASCONA A (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 S sedan 80KM, 59kW, benzyna (1970.10 - 1975.02) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Opel ASCONA A (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 S sedan 80KM, 59kW, benzyna (1970.10 - 1975.02) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Opel ASCONA A (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 S sedan 80KM, 59kW, benzyna (1970.10 - 1975.02) RUVILLE
Piasta koła SBS Opel ASCONA A (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 S sedan 80KM, 59kW, benzyna (1970.10 - 1975.02) SBS
Piasta koła TRISCAN Opel ASCONA A (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 S sedan 80KM, 59kW, benzyna (1970.10 - 1975.02) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NSK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NSK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KH00088
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NSK
Kod:
KH00088
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  26,9
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  50,25
Szerokość 1 [mm]:  14,75
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  17,5
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  39,9
Szerokość 2 [mm]:  14,6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 214,00 zł
109,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze