Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła DR!VE+ do Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) A.B.S.
Piasta koła AL-KO Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) AL-KO
Piasta koła BENDIX Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) BTA
Piasta koła CIFAM Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) CIFAM
Piasta koła COMLINE Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) COMLINE
Piasta koła DR!VE+ Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) DR!VE+
Piasta koła DYS Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) DYS
Piasta koła EUROREPAR Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) EUROREPAR
Piasta koła FAG Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) FAG
Piasta koła FLENNOR Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) FLENNOR
Piasta koła GSP Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) GSP
Piasta koła HART Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) HART
Piasta koła IJS GROUP Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) IPARTS
Piasta koła IPD Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) IPD
Piasta koła KAWE Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) LUCAS
Piasta koła MAPCO Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) METALCAUCHO
Piasta koła METELLI Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) METELLI
Piasta koła METZGER Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) METZGER
Piasta koła MOOG Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) MOOG
Piasta koła OPTIMAL Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) RUVILLE
Piasta koła SKF Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) SKF
Piasta koła SNR Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) SNR
Piasta koła TRISCAN Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) TRISCAN
Piasta koła VAICO Opel MONZA A (22_) 3.0 GSE coupe 180KM, 132kW, benzyna (1978.02 - 1986.08) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DR!VE+

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP2010.10.0443
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP2010.10.0443
Jednostka:
szt
Szerokość 1 [mm]:  15,5
Szerokość 2 [mm]:  16,7
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uszczelniaczem wału
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  59,1
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  19
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  31,7
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze