Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła DYS do Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07)

Piasta koła FEBI BILSTEIN Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GSP
Piasta koła SWAG Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SWAG
Piasta koła KAMOKA Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KAMOKA
Piasta koła KAVO PARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KAVO PARTS
Piasta koła MEYLE Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MEYLE
Piasta koła SKF Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SKF
Piasta koła AUTOMEGA Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) AUTOMEGA
Piasta koła BENDIX Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BORG & BECK
Piasta koła BTA Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BTA
Piasta koła CIFAM Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) CIFAM
Piasta koła DENCKERMANN Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DENCKERMANN
Piasta koła DR!VE+ Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DR!VE+
Piasta koła DYS Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DYS
Piasta koła ESEN SKV Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) ESEN SKV
Piasta koła EUROREPAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) EUROREPAR
Piasta koła FAI AUTOPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FAI AUTOPARTS
Piasta koła FEBEST Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FEBEST
Piasta koła HART Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) HART
Piasta koła IJS GROUP Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) IPARTS
Piasta koła JP GROUP Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) JP GROUP
Piasta koła JPN Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) JPN
Piasta koła LUCAS Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) LUCAS
Piasta koła MAPCO Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) METELLI
Piasta koła MOOG Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MOOG
Piasta koła NPS Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) NPS
Piasta koła NSK Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) NSK
Piasta koła NTY Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) NTY
Piasta koła OPTIMAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) OPTIMAL
Piasta koła QFIX Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) QFIX
Piasta koła QUINTON HAZELL Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) QUINTON HAZELL
Piasta koła SNR Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SNR
Piasta koła VAICO Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) VAICO
Producent:DYS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
40-PE-9978
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
40-PE-9978
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  72
Szerokość [mm]:  33
Ciężar [kg]:  0,628086
Do 100 dni na zwrot
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
40-CI-9962
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
40-CI-9962
Średnica wewnętrzna [mm]:  25
Średnica zewnętrzna [mm]:  52
Szerokość [mm]:  37
Ciężar [kg]:  0,435033
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze