Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła MOOG do Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) BREDA LORETT
Piasta koła FAG Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) FAG
Piasta koła HART Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) HART
Piasta koła IPD Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) IPD
Piasta koła KAWE Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) KAWE
Piasta koła LUCAS Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) LUCAS
Piasta koła MOOG Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) MOOG
Piasta koła OPTIMAL Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) RUVILLE
Piasta koła SNR Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) SNR
Piasta koła TRISCAN Peugeot 305 I (581A) 1.5 Diesel sedan 49KM, 36kW, olej napędowy (1977.11 - 1982.09) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOOG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PE-WB-11411
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
PE-WB-11411
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,14
Wysokość 1 [mm]:  15,24
Wysokość 2 [mm]:  16,25
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  47
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  52
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  20
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  25
Długożć opakowania [cm]:  11
Szerokość opakowania [cm]:  10,4
Wysokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 128,00 zł
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PE-WB-11361
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
PE-WB-11361
Jednostka:
szt
Ciężar [kg]:  0,44
Wysokość 1 [mm]:  30,2
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  80
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  40
Długożć opakowania [cm]:  11
Szerokość opakowania [cm]:  10,4
Wysokość opakowania [cm]:  6,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 384,00 zł
202,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze