Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła JPN do Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) FAG
Piasta koła SWAG Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) SWAG
Piasta koła FEBI BILSTEIN Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) GSP
Piasta koła MEYLE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) MEYLE
Piasta koła A.B.S. Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) A.B.S.
Piasta koła BIRTH Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) BIRTH
Piasta koła BTA Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) BTA
Piasta koła DAYCO Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) DAYCO
Piasta koła DYS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) DYS
Piasta koła ESEN SKV Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) ESEN SKV
Piasta koła EUROREPAR Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) EUROREPAR
Piasta koła FAST Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) FAST
Piasta koła FEBEST Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) FEBEST
Piasta koła HART Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) HART
Piasta koła IJS GROUP Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) IPARTS
Piasta koła JP GROUP Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) JP GROUP
Piasta koła JPN Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) JPN
Piasta koła KAMOKA Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) KAMOKA
Piasta koła KAWE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) METZGER
Piasta koła MOOG Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) MOOG
Piasta koła NK Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) NK
Piasta koła NTY Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) NTY
Piasta koła OPTIMAL Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) RUVILLE
Piasta koła SASIC Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) SASIC
Piasta koła SBS Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) SBS
Piasta koła SNR Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) SNR
Piasta koła TOPRAN Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) TOPRAN
Piasta koła TRISCAN Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) TRISCAN
Piasta koła VAICO Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) VAICO
Piasta koła VEMO Peugeot 406 Break (8E/F) 1.8 Kombi 101KM, 74kW, benzyna (1996.10 - 1999.03) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:JPN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10L9074-JPN
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
10L9074-JPN
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  36,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  42,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  82,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 159,00 zł
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
20L9046-JPN
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
20L9046-JPN
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  59,10
Średnica wewnętrzna [mm]:  32,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  129,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 265,00 zł
135,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
JPN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
20L9063-JPN
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JPN
Kod:
20L9063-JPN
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  58,8
Ilość zębów obręczy ABS:  29
Średnica wewnętrzna [mm]:  31,5
Średnica zewnętrzna [mm]:  128
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 261,00 zł
133,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze