Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła KAWE do Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła SKF Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) SKF
Piasta koła A.B.S. Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) BREDA LORETT
Piasta koła CIFAM Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) CIFAM
Piasta koła FAG Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) FAG
Piasta koła FLENNOR Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) FLENNOR
Piasta koła GENERAL RICAMBI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) GSP
Piasta koła HART Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) HART
Piasta koła IPARTS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) IPARTS
Piasta koła IPD Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) IPD
Piasta koła KAWE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) KAWE
Piasta koła LUCAS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) LUCAS
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła METALCAUCHO Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) METALCAUCHO
Piasta koła METELLI Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) METELLI
Piasta koła MOOG Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) MOOG
Piasta koła NK Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) NK
Piasta koła OPTIMAL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) RUVILLE
Piasta koła SASIC Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) SASIC
Piasta koła SBS Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) SBS
Piasta koła SIDAT Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) SIDAT
Piasta koła SNR Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) SNR
Piasta koła TRISCAN Peugeot 505 Break (551D) 2.5 Turbo Diesel Kombi 105KM, 77kW, olej napędowy (1986.10 - 1993.12) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KAWE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8530 10106
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8530 10106
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8530 10221
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8530 10221
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze