Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE do Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła IPARTS Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) IPARTS
Piasta koła A.B.S. Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) BTA
Piasta koła DR!VE+ Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) DR!VE+
Piasta koła ESEN SKV Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) ESEN SKV
Piasta koła EUROREPAR Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) EUROREPAR
Piasta koła FAG Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) FAG
Piasta koła FEBEST Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FLENNOR Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) FLENNOR
Piasta koła GSP Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) GSP
Piasta koła HART Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) HART
Piasta koła IJS GROUP Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) IJS GROUP
Piasta koła IPD Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) IPD
Piasta koła KAWE Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) LUCAS
Piasta koła MAPCO Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) METALCAUCHO
Piasta koła METZGER Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) METZGER
Piasta koła MOOG Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) MOOG
Piasta koła NK Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) NK
Piasta koła NSK Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) NSK
Piasta koła NTY Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) NTY
Piasta koła OPTIMAL Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) RUVILLE
Piasta koła SBS Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) SBS
Piasta koła SIDAT Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) SIDAT
Piasta koła SKF Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) SKF
Piasta koła SNR Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) SNR
Piasta koła SWAG Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) SWAG
Piasta koła TRISCAN Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) TRISCAN
Piasta koła VAICO Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) VAICO
Piasta koła VEMO Peugeot 605 (6B) 2.1 Turbo Diesel sedan 109KM, 80kW, olej napędowy (1989.06 - 1999.09) VEMO
Producent:KRAFT AUTOMOTIVE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KRAFT AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4105830
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KRAFT AUTOMOTIVE
Kod:
4105830
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Numer produkcyjny:  4105830
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 218,00 zł
111,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze