Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła GENERAL RICAMBI do Porsche 911 (991) 3.4 Carrera coupe 350KM, 257kW, benzyna (2011.12 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Porsche 911 (991) 3.4 Carrera coupe 350KM, 257kW, benzyna (2011.12 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Porsche 911 (991) 3.4 Carrera coupe 350KM, 257kW, benzyna (2011.12 - obecnie) BENDIX
Piasta koła FAG Porsche 911 (991) 3.4 Carrera coupe 350KM, 257kW, benzyna (2011.12 - obecnie) FAG
Piasta koła FEBEST Porsche 911 (991) 3.4 Carrera coupe 350KM, 257kW, benzyna (2011.12 - obecnie) FEBEST
Piasta koła GENERAL RICAMBI Porsche 911 (991) 3.4 Carrera coupe 350KM, 257kW, benzyna (2011.12 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Porsche 911 (991) 3.4 Carrera coupe 350KM, 257kW, benzyna (2011.12 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Porsche 911 (991) 3.4 Carrera coupe 350KM, 257kW, benzyna (2011.12 - obecnie) HART
Piasta koła IPD Porsche 911 (991) 3.4 Carrera coupe 350KM, 257kW, benzyna (2011.12 - obecnie) IPD
Piasta koła KAWE Porsche 911 (991) 3.4 Carrera coupe 350KM, 257kW, benzyna (2011.12 - obecnie) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Porsche 911 (991) 3.4 Carrera coupe 350KM, 257kW, benzyna (2011.12 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Porsche 911 (991) 3.4 Carrera coupe 350KM, 257kW, benzyna (2011.12 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Porsche 911 (991) 3.4 Carrera coupe 350KM, 257kW, benzyna (2011.12 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Porsche 911 (991) 3.4 Carrera coupe 350KM, 257kW, benzyna (2011.12 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Porsche 911 (991) 3.4 Carrera coupe 350KM, 257kW, benzyna (2011.12 - obecnie) NK
Piasta koła NTY Porsche 911 (991) 3.4 Carrera coupe 350KM, 257kW, benzyna (2011.12 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Porsche 911 (991) 3.4 Carrera coupe 350KM, 257kW, benzyna (2011.12 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Porsche 911 (991) 3.4 Carrera coupe 350KM, 257kW, benzyna (2011.12 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SNR Porsche 911 (991) 3.4 Carrera coupe 350KM, 257kW, benzyna (2011.12 - obecnie) SNR
Piasta koła TRISCAN Porsche 911 (991) 3.4 Carrera coupe 350KM, 257kW, benzyna (2011.12 - obecnie) TRISCAN
Producent:GENERAL RICAMBI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GENERAL RICAMBI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
WB0286
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
WB0286
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]:  105
Średnica zewnętrzna [mm]:  160
Szerokość [mm]:  140
Do 100 dni na zwrot
GENERAL RICAMBI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
WB0287
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GENERAL RICAMBI
Kod:
WB0287
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica wewnętrzna [mm]:  110
Średnica zewnętrzna [mm]:  170
Szerokość [mm]:  146
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Powiązane

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze