Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła KAWE do Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła OPTIMAL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) OPTIMAL
Piasta koła A.B.S. Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BORG & BECK
Piasta koła FAG Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FAG
Piasta koła GENERAL RICAMBI Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GENERAL RICAMBI
Piasta koła HART Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HART
Piasta koła IPD Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) IPD
Piasta koła JP GROUP Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JP GROUP
Piasta koła KAWE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MOOG
Piasta koła NSK Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) NSK
Piasta koła QUINTON HAZELL Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) RUVILLE
Piasta koła TRISCAN Porsche 911 (993) 3.8 Carrera 4 coupe 300KM, 221kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KAWE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8530 20104
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8530 20104
Szerokość [mm]:  37
Średnica wewnętrzna [mm]:  42
Średnica zewnętrzna [mm]:  75
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze