Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła GSP do Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła BENDIX Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) BREDA LORETT
Piasta koła FAG Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) FAG
Piasta koła GENERAL RICAMBI Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) GSP
Piasta koła HART Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) HART
Piasta koła IPD Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) IPD
Piasta koła JP GROUP Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) JP GROUP
Piasta koła KAWE Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) KAWE
Piasta koła METZGER Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) METZGER
Piasta koła MOOG Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) MOOG
Piasta koła NK Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) NK
Piasta koła NSK Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) NSK
Piasta koła OPTIMAL Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) RUVILLE
Piasta koła SNR Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) SNR
Piasta koła TRISCAN Porsche 911 (996) 3.6 GT2 coupe 483KM, 355kW, benzyna (2003.10 - 2005.08) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GSP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
9249004
niedostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9249004
Jednostka:
KPL
Felga - ilosć śrub:  4
Wymiar gwintu:  12
Ilość zębów obręczy ABS:  96
Średnica wewnętrzna [mm]:  49
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 243,00 zł
124,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
9249004K
niedostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9249004K
Wymiar gwintu:  12,1
Średnica wewnętrzna [mm]:  49
Felga - ilosć śrub:  4
Ilość zębów obręczy ABS:  96
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze