Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FAG do Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo S kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2010.02 - 2012.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła BENDIX Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo S kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo S kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) BORG & BECK
Piasta koła FAG Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo S kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) FAG
Piasta koła GSP Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo S kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) GSP
Piasta koła HART Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo S kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) HART
Piasta koła IPD Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo S kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) IPD
Piasta koła KAWE Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo S kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) KAWE
Piasta koła METZGER Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo S kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) METZGER
Piasta koła MOOG Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo S kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) MOOG
Piasta koła NK Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo S kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) NK
Piasta koła NSK Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo S kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) NSK
Piasta koła OPTIMAL Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo S kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo S kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) RUVILLE
Piasta koła SNR Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo S kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) SNR
Piasta koła TRISCAN Porsche 911 kabriolet (997) 3.8 Turbo S kabriolet 530KM, 390kW, benzyna (2010.02 - 2012.12) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FAG

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
5.0 (22 ocen)
Kod produktu:
713 6122 60
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (22 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 6122 60
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Średnica wewnętrzna [mm]:  42,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  80,00
Szerokość [mm]:  42,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 288,00 zł
147,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FAG
5.0 (22 ocen)
Kod produktu:
713 6122 70
dostępny
5.0 (22 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 6122 70
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Średnica wewnętrzna [mm]:  45,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  85,00
Szerokość [mm]:  47,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 500,00 zł
263,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze