Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła GSP do Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BIRTH Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) BIRTH
Piasta koła BORG & BECK Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła DR!VE+ Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) DR!VE+
Piasta koła FAG Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) FAG
Piasta koła FAI AUTOPARTS Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Piasta koła GSP Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) GSP
Piasta koła HART Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) HART
Piasta koła IPD Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) IPD
Piasta koła KAWE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) METALCAUCHO
Piasta koła METZGER Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) METZGER
Piasta koła MOOG Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) NK
Piasta koła NTY Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SKF Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) SKF
Piasta koła SNR Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) SNR
Piasta koła TIMKEN Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) TIMKEN
Piasta koła TRISCAN Porsche CAYENNE (92A) 4.8 Turbo SUV 520KM, 382kW, benzyna (2014.10 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GSP

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
9251002K
dostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9251002K
Jednostka:
szt
Felga - ilosć śrub:  4
Wymiar gwintu:  M12X1,25
Ilość zębów obręczy ABS:  96
Średnica wewnętrzna [mm]:  51
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Wersja:  One
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 306,00 zł
156,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
9251002
niedostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
9251002
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M12X1,25
Średnica wewnętrzna [mm]:  51
Felga - ilosć śrub:  4
Ilość zębów obręczy ABS:  96
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 337,00 zł
172,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze