Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FAG do Porsche PANAMERA (970) 3.6 liftback 310KM, 228kW, benzyna (2013.07 - 2016.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła BENDIX Porsche PANAMERA (970) 3.6 liftback 310KM, 228kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) BENDIX
Piasta koła FAG Porsche PANAMERA (970) 3.6 liftback 310KM, 228kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) FAG
Piasta koła FEBEST Porsche PANAMERA (970) 3.6 liftback 310KM, 228kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) FEBEST
Piasta koła GSP Porsche PANAMERA (970) 3.6 liftback 310KM, 228kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) GSP
Piasta koła IPD Porsche PANAMERA (970) 3.6 liftback 310KM, 228kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) IPD
Piasta koła KAWE Porsche PANAMERA (970) 3.6 liftback 310KM, 228kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) KAWE
Piasta koła MAXGEAR Porsche PANAMERA (970) 3.6 liftback 310KM, 228kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) MAXGEAR
Piasta koła NK Porsche PANAMERA (970) 3.6 liftback 310KM, 228kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) NK
Piasta koła OPTIMAL Porsche PANAMERA (970) 3.6 liftback 310KM, 228kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Porsche PANAMERA (970) 3.6 liftback 310KM, 228kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) RUVILLE
Piasta koła SNR Porsche PANAMERA (970) 3.6 liftback 310KM, 228kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) SNR
Piasta koła TIMKEN Porsche PANAMERA (970) 3.6 liftback 310KM, 228kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) TIMKEN
Piasta koła TRISCAN Porsche PANAMERA (970) 3.6 liftback 310KM, 228kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FAG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
5.0 (22 ocen)
Kod produktu:
713 6123 10
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (22 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 6123 10
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Średnica wewnętrzna [mm]:  46,7
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  46,7
Średnica zewnętrzna [mm]:  85
Szerokość [mm]:  52,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 507,00 zł
267,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze