Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła TRISCAN do Renault 4 (112_) 1.0 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1985.12 - 1993.06)

Piasta koła BENDIX Renault 4 (112_) 1.0 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1985.12 - 1993.06) BENDIX
Piasta koła BIRTH Renault 4 (112_) 1.0 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1985.12 - 1993.06) BIRTH
Piasta koła BTA Renault 4 (112_) 1.0 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1985.12 - 1993.06) BTA
Piasta koła FAG Renault 4 (112_) 1.0 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1985.12 - 1993.06) FAG
Piasta koła HART Renault 4 (112_) 1.0 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1985.12 - 1993.06) HART
Piasta koła IJS GROUP Renault 4 (112_) 1.0 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1985.12 - 1993.06) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Renault 4 (112_) 1.0 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1985.12 - 1993.06) IPARTS
Piasta koła IPD Renault 4 (112_) 1.0 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1985.12 - 1993.06) IPD
Piasta koła KAWE Renault 4 (112_) 1.0 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1985.12 - 1993.06) KAWE
Piasta koła MAPCO Renault 4 (112_) 1.0 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1985.12 - 1993.06) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Renault 4 (112_) 1.0 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1985.12 - 1993.06) MAXGEAR
Piasta koła METALCAUCHO Renault 4 (112_) 1.0 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1985.12 - 1993.06) METALCAUCHO
Piasta koła MOOG Renault 4 (112_) 1.0 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1985.12 - 1993.06) MOOG
Piasta koła OPTIMAL Renault 4 (112_) 1.0 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1985.12 - 1993.06) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Renault 4 (112_) 1.0 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1985.12 - 1993.06) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Renault 4 (112_) 1.0 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1985.12 - 1993.06) RUVILLE
Piasta koła SKF Renault 4 (112_) 1.0 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1985.12 - 1993.06) SKF
Piasta koła TRISCAN Renault 4 (112_) 1.0 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1985.12 - 1993.06) TRISCAN
Piasta koła VEMA Renault 4 (112_) 1.0 liftback 42KM, 31kW, benzyna (1985.12 - 1993.06) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRISCAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8530 25102
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8530 25102
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  62
Szerokość 1 [mm]:  16
Szerokość 2 [mm]:  16
Do 100 dni na zwrot
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8530 25204
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8530 25204
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze