Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła IPARTS do Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła IPARTS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) IPARTS
Piasta koła OPTIMAL Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) OPTIMAL
Piasta koła A.B.S. Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) A.B.S.
Piasta koła AUTOMEGA Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) AUTOMEGA
Piasta koła BENDIX Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) BTA
Piasta koła CIFAM Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) CIFAM
Piasta koła COMLINE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) COMLINE
Piasta koła EUROREPAR Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) EUROREPAR
Piasta koła FAG Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) FAG
Piasta koła FEBI BILSTEIN Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FLENNOR Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) FLENNOR
Piasta koła GSP Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) GSP
Piasta koła HART Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) HART
Piasta koła IJS GROUP Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) IJS GROUP
Piasta koła IPD Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) IPD
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) LUCAS
Piasta koła MAPCO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) METELLI
Piasta koła MEYLE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) MEYLE
Piasta koła MOOG Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) MOOG
Piasta koła NK Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) NK
Piasta koła NSK Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) NSK
Piasta koła QUINTON HAZELL Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) RUVILLE
Piasta koła SBS Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) SBS
Piasta koła SKF Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) SKF
Piasta koła SNR Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) SNR
Piasta koła SWAG Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) SWAG
Piasta koła TIMKEN Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) TIMKEN
Piasta koła VAICO Renault MASTER I Skrzynia (T__) 28-35 2,5 D Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1989.08 - 1998.07) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:IPARTS

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LK000139
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
LK000139
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  18
Szerokość [mm]:  23
Średnica wewnętrzna [mm]:  25
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  52
Średnica zewnętrzna [mm]:  72
Szerokość 2 [mm]:  19,3
Szerokość 2 [mm]:  24,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 136,00 zł
66,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LK000471
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
LK000471
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Fotografia odpowiada zakresowi dostawy
Średnica wewnętrzna [mm]:  49,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  84,00
Szerokość [mm]:  48,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 198,00 zł
96,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LK000109
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
LK000109
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  17
Średnica wewnętrzna [mm]:  50
Średnica zewnętrzna [mm]:  82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uszczelniaczem wału
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 272,00 zł
139,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LK000138
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
LK000138
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  17
Średnica wewnętrzna [mm]:  50
Średnica zewnętrzna [mm]:  82
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uszczelniaczem wału
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze