Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła LUCAS do Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo liftback 146KM, 107kW, benzyna (1978.09 - 1985.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo liftback 146KM, 107kW, benzyna (1978.09 - 1985.07) FAG
Piasta koła A.B.S. Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo liftback 146KM, 107kW, benzyna (1978.09 - 1985.07) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo liftback 146KM, 107kW, benzyna (1978.09 - 1985.07) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo liftback 146KM, 107kW, benzyna (1978.09 - 1985.07) BORG & BECK
Piasta koła FEBI BILSTEIN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo liftback 146KM, 107kW, benzyna (1978.09 - 1985.07) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FLENNOR Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo liftback 146KM, 107kW, benzyna (1978.09 - 1985.07) FLENNOR
Piasta koła HART Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo liftback 146KM, 107kW, benzyna (1978.09 - 1985.07) HART
Piasta koła IPD Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo liftback 146KM, 107kW, benzyna (1978.09 - 1985.07) IPD
Piasta koła KAWE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo liftback 146KM, 107kW, benzyna (1978.09 - 1985.07) KAWE
Piasta koła LUCAS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo liftback 146KM, 107kW, benzyna (1978.09 - 1985.07) LUCAS
Piasta koła MAPCO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo liftback 146KM, 107kW, benzyna (1978.09 - 1985.07) MAPCO
Piasta koła METALCAUCHO Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo liftback 146KM, 107kW, benzyna (1978.09 - 1985.07) METALCAUCHO
Piasta koła MOOG Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo liftback 146KM, 107kW, benzyna (1978.09 - 1985.07) MOOG
Piasta koła NK Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo liftback 146KM, 107kW, benzyna (1978.09 - 1985.07) NK
Piasta koła OPTIMAL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo liftback 146KM, 107kW, benzyna (1978.09 - 1985.07) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo liftback 146KM, 107kW, benzyna (1978.09 - 1985.07) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo liftback 146KM, 107kW, benzyna (1978.09 - 1985.07) RUVILLE
Piasta koła SBS Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo liftback 146KM, 107kW, benzyna (1978.09 - 1985.07) SBS
Piasta koła SNR Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo liftback 146KM, 107kW, benzyna (1978.09 - 1985.07) SNR
Piasta koła SWAG Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo liftback 146KM, 107kW, benzyna (1978.09 - 1985.07) SWAG
Piasta koła TRISCAN Saab 900 I Combi Coupe 2.0 Turbo liftback 146KM, 107kW, benzyna (1978.09 - 1985.07) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:LUCAS

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LKBA93006
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LKBA93006
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  35
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  137
Szerokość 1 [mm]:  86
Ilość montowana w aucie:  1
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Do 100 dni na zwrot
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LKBA93011
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LKBA93011
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  35
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  136
Szerokość 1 [mm]:  73
Ilość montowana w aucie:  1
Do 100 dni na zwrot
LUCAS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
LKBA89053
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUCAS
Kod:
LKBA89053
Ilość montowana w aucie:  1
Szerokość 1 [mm]:  37
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  75
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  42
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze