Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła METZGER do Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) BENDIX
Piasta koła BIRTH Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) BIRTH
Piasta koła BORG & BECK Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) BREDA LORETT
Piasta koła FAG Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) FAG
Piasta koła FLENNOR Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) FLENNOR
Piasta koła GENERAL RICAMBI Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) GSP
Piasta koła HART Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) HART
Piasta koła IPD Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) IPD
Piasta koła KAWE Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła LUCAS Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) LUCAS
Piasta koła MAPCO Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) MAPCO
Piasta koła METZGER Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) METZGER
Piasta koła MOOG Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) MOOG
Piasta koła NK Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) NK
Piasta koła OPTIMAL Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) RUVILLE
Piasta koła SBS Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) SBS
Piasta koła SKF Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) SKF
Piasta koła SNR Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) SNR
Piasta koła TIMKEN Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) TIMKEN
Piasta koła TRISCAN Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) TRISCAN
Piasta koła VAICO Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) VAICO
Piasta koła VEMA Saab 9000 2.0 -16 sedan 128KM, 94kW, benzyna (1989.01 - 1993.01) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:METZGER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
WM 2058
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
WM 2058
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna [mm]:  131,00
Średnica wewnętrzna [mm]:  29,20
Szerokość [mm]:  61,30
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Łożysko zintegrowane w piaście koła
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 763,00 zł
424,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
WM 164.14
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
WM 164.14
Średnica zewnętrzna [mm]:  131,00
Średnica wewnętrzna [mm]:  30,00
Szerokość [mm]:  43,00
Felga - ilosć śrub:  4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Łożysko zintegrowane w piaście koła
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze