Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła HART do Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) BENDIX
Piasta koła BIRTH Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) BIRTH
Piasta koła BORG & BECK Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) BORG & BECK
Piasta koła FAG Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) FAG
Piasta koła FLENNOR Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) FLENNOR
Piasta koła GSP Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) GSP
Piasta koła HART Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) HART
Piasta koła IPD Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) IPD
Piasta koła KAMOKA Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) KAMOKA
Piasta koła KAWE Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) KAWE
Piasta koła LUCAS Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) LUCAS
Piasta koła MAPCO Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) MAPCO
Piasta koła MOOG Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) MOOG
Piasta koła NK Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) NK
Piasta koła OPTIMAL Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) RUVILLE
Piasta koła SBS Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) SBS
Piasta koła SNR Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) SNR
Piasta koła TIMKEN Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) TIMKEN
Piasta koła TRICLO Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) TRICLO
Piasta koła TRISCAN Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) TRISCAN
Piasta koła VEMA Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) VEMA
Piasta koła VEMO Saab 9000 liftback 2.0 -16 liftback 128KM, 94kW, benzyna (1985.12 - 1988.08) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HART

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
903 156
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
903 156
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  61,3
Średnica wewnętrzna [mm]:  29,2
Średnica zewnętrzna [mm]:  131
Szerokość 2 [mm]:  14
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 410,00 zł
216,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze