Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła RUVILLE do Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) BENDIX
Piasta koła DAYCO Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) DAYCO
Piasta koła FLENNOR Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) FLENNOR
Piasta koła GENERAL RICAMBI Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) GSP
Piasta koła HART Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) HART
Piasta koła JP GROUP Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) JP GROUP
Piasta koła KAWE Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) KAWE
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła MAPCO Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) MOOG
Piasta koła NK Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) NK
Piasta koła OPTIMAL Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) RUVILLE
Piasta koła SBS Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) SBS
Piasta koła SNR Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) SNR
Piasta koła TRISCAN Skoda 130 GL (S135) sedan 58KM, 43kW, benzyna (1987.01 - 1991.10) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:RUVILLE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
RUVILLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
220195
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
220195
Średnica [mm]:  72
Szerokość [mm]:  27
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Do 100 dni na zwrot
RUVILLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
220387
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
220387
Średnica [mm]:  62
Szerokość [mm]:  16
Średnica 2 [mm]:  15
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Szerokość 2 [mm]:  52
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  20
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze