Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła A.B.S. do Ssangyong KORANDO (CK) 2.0 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2012.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła ESEN SKV Ssangyong KORANDO (CK) 2.0 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2012.02 - obecnie) ESEN SKV
Piasta koła A.B.S. Ssangyong KORANDO (CK) 2.0 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2012.02 - obecnie) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Ssangyong KORANDO (CK) 2.0 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2012.02 - obecnie) ABAKUS
Piasta koła ASHIKA Ssangyong KORANDO (CK) 2.0 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2012.02 - obecnie) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Ssangyong KORANDO (CK) 2.0 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2012.02 - obecnie) BENDIX
Piasta koła BTA Ssangyong KORANDO (CK) 2.0 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2012.02 - obecnie) BTA
Piasta koła FEBEST Ssangyong KORANDO (CK) 2.0 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2012.02 - obecnie) FEBEST
Piasta koła GSP Ssangyong KORANDO (CK) 2.0 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2012.02 - obecnie) GSP
Piasta koła HERTH+BUSS JAKOPARTS Ssangyong KORANDO (CK) 2.0 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2012.02 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Piasta koła JPN Ssangyong KORANDO (CK) 2.0 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2012.02 - obecnie) JPN
Piasta koła MAXGEAR Ssangyong KORANDO (CK) 2.0 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2012.02 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła NIPPARTS Ssangyong KORANDO (CK) 2.0 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2012.02 - obecnie) NIPPARTS
Piasta koła NPS Ssangyong KORANDO (CK) 2.0 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2012.02 - obecnie) NPS
Piasta koła NTY Ssangyong KORANDO (CK) 2.0 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2012.02 - obecnie) NTY
Piasta koła OPTIMAL Ssangyong KORANDO (CK) 2.0 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2012.02 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Ssangyong KORANDO (CK) 2.0 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2012.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Ssangyong KORANDO (CK) 2.0 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2012.02 - obecnie) RUVILLE
Piasta koła SNR Ssangyong KORANDO (CK) 2.0 SUV 150KM, 110kW, benzyna (2012.02 - obecnie) SNR
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:A.B.S.

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
201549
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
201549
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  32
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  148
Felga - ilosć śrub:  5
Ilość zębów obręczy ABS:  48
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Wymiar gwintu:  M12x1.5
Średnica otworu [mm]:  112
Ciężar [kg]:  2,24
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 441,00 zł
232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
201544
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
201544
Jednostka:
szt
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  144
Felga - ilosć śrub:  5
Liczba łączników flanszy:  4
Ciężar [kg]:  2,67
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 722,00 zł
401,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze