Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BORG & BECK do Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) ACKOJA
Piasta koła ASHIKA Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) BREDA LORETT
Piasta koła FAG Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) FAG
Piasta koła FLENNOR Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) FLENNOR
Piasta koła HART Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) HART
Piasta koła IPD Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) IPD
Piasta koła JAPANPARTS Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) JAPKO
Piasta koła JPN Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) JPN
Piasta koła LUCAS Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) LUCAS
Piasta koła MOOG Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) NIPPARTS
Piasta koła NK Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) NK
Piasta koła NPS Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) NPS
Piasta koła OPTIMAL Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) RUVILLE
Piasta koła SBS Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) SBS
Piasta koła SKF Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) SKF
Piasta koła SNR Subaru LEONE II Kombi 1600 4WD Kombi 71KM, 52kW, benzyna (1979.03 - 1984.10) SNR
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BWK383
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWK383
Szerokość 1 [mm]:  65
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  58
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  32
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BWK380
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWK380
Szerokość 1 [mm]:  17
Szerokość 2 [mm]:  17
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  72
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  72
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  35
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  35
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze