Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła JAPANPARTS do Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08)

Piasta koła DENCKERMANN Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) DENCKERMANN
Piasta koła A.B.S. Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) A.B.S.
Piasta koła ASHIKA Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) ASHIKA
Piasta koła BENDIX Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) BORG & BECK
Piasta koła EUROREPAR Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) EUROREPAR
Piasta koła FAG Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) FAG
Piasta koła FEBEST Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) FEBEST
Piasta koła FEBI BILSTEIN Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) GSP
Piasta koła HART Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) HART
Piasta koła IJS GROUP Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) IPARTS
Piasta koła IPD Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) IPD
Piasta koła JAPANPARTS Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) JAPANPARTS
Piasta koła JAPKO Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) JAPKO
Piasta koła KAVO PARTS Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) KAVO PARTS
Piasta koła KRAFT AUTOMOTIVE Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Piasta koła MAPCO Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) MAPCO
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) MOOG
Piasta koła NIPPARTS Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) NIPPARTS
Piasta koła NPS Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) NPS
Piasta koła OPTIMAL Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) OPTIMAL
Piasta koła QFIX Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) QFIX
Piasta koła SERVICE PARTS Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) SERVICE PARTS
Piasta koła SKF Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) SKF
Piasta koła SWAG Toyota CELICA coupe (_T16_) 2.0 (ST162) coupe 140KM, 103kW, benzyna (1986.01 - 1989.08) SWAG
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:JAPANPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPANPARTS
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
KK-12002
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPANPARTS
Kod:
KK-12002
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  38
Średnica zewnętrzna [mm]:  74
Wysokość [mm]:  36
Do 100 dni na zwrot
136,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze