Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła MEYLE do Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12)

Piasta koła FAG Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) FAG
Piasta koła MEYLE Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) MEYLE
Piasta koła A.B.S. Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) A.B.S.
Piasta koła BLUE PRINT Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) BLUE PRINT
Piasta koła FEBI BILSTEIN Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) FEBI BILSTEIN
Piasta koła HART Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) HART
Piasta koła MAXGEAR Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) MAXGEAR
Piasta koła NSK Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) NSK
Piasta koła SNR Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) SNR
Piasta koła SWAG Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) SWAG
Piasta koła ABAKUS Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) ABAKUS
Piasta koła ACKOJA Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) ACKOJA
Piasta koła BENDIX Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) BENDIX
Piasta koła DAYCO Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) DAYCO
Piasta koła DOKUJI Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) DOKUJI
Piasta koła DYS Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) DYS
Piasta koła ESEN SKV Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) ESEN SKV
Piasta koła EUROREPAR Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) EUROREPAR
Piasta koła FEBEST Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) FEBEST
Piasta koła IPD Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) IPD
Piasta koła METZGER Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) METZGER
Piasta koła MOOG Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) MOOG
Piasta koła NK Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) NK
Piasta koła NPS Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) NPS
Piasta koła NTY Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) NTY
Piasta koła OPTIMAL Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) OPTIMAL
Piasta koła QFIX Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) QFIX
Piasta koła RUVILLE Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) RUVILLE
Piasta koła TRISCAN Toyota PRIUS sedan (_W1_) 1.5 Hybrid (NHW1_) sedan 116KM, 85kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2000.09 - 2003.12) TRISCAN
Producent:MEYLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
5.0 (5 ocen)
Kod produktu:
30-14 650 0001
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
30-14 650 0001
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Średnica wewnętrzna [mm]:  40
Średnica zewnętrzna [mm]:  74
Wysokość [mm]:  42
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko kulkowe
Do 100 dni na zwrot
104,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze