Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła FLENNOR do Volvo 260 (P262, P264) 2.7 sedan 148KM, 109kW, benzyna (1978.08 - 1982.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Volvo 260 (P262, P264) 2.7 sedan 148KM, 109kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) A.B.S.
Piasta koła ACKOJA Volvo 260 (P262, P264) 2.7 sedan 148KM, 109kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) ACKOJA
Piasta koła BENDIX Volvo 260 (P262, P264) 2.7 sedan 148KM, 109kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Volvo 260 (P262, P264) 2.7 sedan 148KM, 109kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Volvo 260 (P262, P264) 2.7 sedan 148KM, 109kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) BREDA LORETT
Piasta koła FAG Volvo 260 (P262, P264) 2.7 sedan 148KM, 109kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) FAG
Piasta koła FLENNOR Volvo 260 (P262, P264) 2.7 sedan 148KM, 109kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) FLENNOR
Piasta koła HART Volvo 260 (P262, P264) 2.7 sedan 148KM, 109kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) HART
Piasta koła IPD Volvo 260 (P262, P264) 2.7 sedan 148KM, 109kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) IPD
Piasta koła KAWE Volvo 260 (P262, P264) 2.7 sedan 148KM, 109kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) KAWE
Piasta koła LUCAS Volvo 260 (P262, P264) 2.7 sedan 148KM, 109kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) LUCAS
Piasta koła MOOG Volvo 260 (P262, P264) 2.7 sedan 148KM, 109kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) MOOG
Piasta koła NK Volvo 260 (P262, P264) 2.7 sedan 148KM, 109kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) NK
Piasta koła OPTIMAL Volvo 260 (P262, P264) 2.7 sedan 148KM, 109kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Volvo 260 (P262, P264) 2.7 sedan 148KM, 109kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Volvo 260 (P262, P264) 2.7 sedan 148KM, 109kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) RUVILLE
Piasta koła SBS Volvo 260 (P262, P264) 2.7 sedan 148KM, 109kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) SBS
Piasta koła SKF Volvo 260 (P262, P264) 2.7 sedan 148KM, 109kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) SKF
Piasta koła TRISCAN Volvo 260 (P262, P264) 2.7 sedan 148KM, 109kW, benzyna (1978.08 - 1982.07) TRISCAN
Producent:FLENNOR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FLENNOR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FR880411
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FLENNOR
Kod:
FR880411
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Średnica wewnętrzna [mm]:  22
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  46
Średnica zewnętrzna [mm]:  60
Szerokość [mm]:  16,6
Szerokość [mm]:  16,8
Szerokość 2 [mm]:  15,5
Szerokość 2 [mm]:  15,9
Do 100 dni na zwrot
FLENNOR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FR881359
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FLENNOR
Kod:
FR881359
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Średnica wewnętrzna [mm]:  39,7
Średnica zewnętrzna [mm]:  73
Szerokość [mm]:  22,1
Szerokość 2 [mm]:  18,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze