Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła MAXGEAR do Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) BENDIX
Piasta koła BIRTH Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) BIRTH
Piasta koła BORG & BECK Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) BTA
Piasta koła CIFAM Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) CIFAM
Piasta koła FAG Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) FAG
Piasta koła FEBI BILSTEIN Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FLENNOR Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) FLENNOR
Piasta koła GSP Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) GSP
Piasta koła HART Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) HART
Piasta koła IJS GROUP Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) IJS GROUP
Piasta koła IPD Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) IPD
Piasta koła KAVO PARTS Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) KAVO PARTS
Piasta koła KAWE Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) KAWE
Piasta koła LUCAS Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) LUCAS
Piasta koła MAPCO Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) METELLI
Piasta koła METZGER Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) METZGER
Piasta koła MEYLE Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) MEYLE
Piasta koła MOOG Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) MOOG
Piasta koła NK Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) NK
Piasta koła NSK Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) NSK
Piasta koła OPTIMAL Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) RUVILLE
Piasta koła SBS Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) SBS
Piasta koła SIDAT Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) SIDAT
Piasta koła SKF Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) SKF
Piasta koła SNR Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) SNR
Piasta koła SWAG Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) SWAG
Piasta koła TRISCAN Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) TRISCAN
Piasta koła VEMA Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) VEMA
Piasta koła VEMO Volvo 440 (445) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1993.08 - 1996.07) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAXGEAR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
33-0529
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
33-0529
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Szerokość [mm]:  37
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  68
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 140,00 zł
68,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
33-0530
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
33-0530
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Felga - ilosć śrub:  4
Średnica flanszy [mm]:  120
Rozstaw srub mocujących:  100
Wymiar gwintu:  M12x1,25
Do 100 dni na zwrot
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
33-0531
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
33-0531
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Felga - ilosć śrub:  4
Średnica flanszy [mm]:  120
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierścieniem czujnika ABS
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze