Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła QUINTON HAZELL do Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08)

Piasta koła OPTIMAL Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) OPTIMAL
Piasta koła A.B.S. Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) BENDIX
Piasta koła BREDA LORETT Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) BTA
Piasta koła ESEN SKV Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) ESEN SKV
Piasta koła FAG Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) FAG
Piasta koła HART Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) HART
Piasta koła IPD Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) IPD
Piasta koła MAPCO Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) MOOG
Piasta koła QUINTON HAZELL Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) RUVILLE
Piasta koła SKF Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) SKF
Piasta koła TRISCAN Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) TRISCAN
Piasta koła VAICO Volvo 740 Kombi (745) 2.0 Kombi 200KM, 147kW, benzyna (1990.09 - 1992.08) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:QUINTON HAZELL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QWB690
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QWB690
Jednostka:
szt
Felga - ilosć śrub:  5
Średnica zewnętrzna [mm]:  136
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Szerokość [mm]:  68
Do 100 dni na zwrot
273,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QWB1120
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QWB1120
Jednostka:
szt
Felga - ilosć śrub:  4
Felga - ilosć śrub:  5
Średnica zewnętrzna [mm]:  137
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Szerokość [mm]:  70
Szerokość [mm]:  70,00
Do 100 dni na zwrot
838,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze