Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła SNR do Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła A.B.S. Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) BENDIX
Piasta koła FAG Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) FAG
Piasta koła GSP Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) GSP
Piasta koła HART Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) HART
Piasta koła IPD Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) IPD
Piasta koła KAWE Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) KAWE
Piasta koła MAPCO Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) MOOG
Piasta koła NK Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) NK
Piasta koła OEM Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) OEM
Piasta koła OPTIMAL Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) QUINTON HAZELL
Piasta koła SKF Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) SKF
Piasta koła SNR Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) SNR
Piasta koła TRISCAN Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) TRISCAN
Piasta koła VAICO Volvo 760 (704, 764) 2.3 sedan 173KM, 127kW, benzyna (1984.01 - 1986.03) VAICO
Producent:SNR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SNR
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
R165.03
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
R165.03
Jednostka:
szt
Masa [g]:  564
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 325,00 zł
166,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SNR
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
R165.07
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
R165.07
Jednostka:
szt
Masa [g]:  391
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 337,00 zł
172,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SNR
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
R165.09
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SNR
Kod:
R165.09
Jednostka:
szt
Masa [g]:  1010
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 386,00 zł
203,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze