Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła BORG & BECK do Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła OPTIMAL Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) OPTIMAL
Piasta koła A.B.S. Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) A.B.S.
Piasta koła BENDIX Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) BENDIX
Piasta koła BIRTH Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) BIRTH
Piasta koła BORG & BECK Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) BREDA LORETT
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła FAG Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) FAG
Piasta koła FLENNOR Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) FLENNOR
Piasta koła GSP Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) GSP
Piasta koła HART Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) HART
Piasta koła IPD Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) IPD
Piasta koła LUCAS Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) LUCAS
Piasta koła MAPCO Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) MAXGEAR
Piasta koła MOOG Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) MOOG
Piasta koła NK Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) NK
Piasta koła OEM Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) OEM
Piasta koła QUINTON HAZELL Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) RUVILLE
Piasta koła SBS Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) SBS
Piasta koła SKF Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) SKF
Piasta koła SNR Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) SNR
Piasta koła VAICO Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) VAICO
Piasta koła VEMA Volvo 940 II (944) 2.0 Turbo sedan 155KM, 114kW, benzyna (1996.04 - 1998.10) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BWK320
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWK320
Szerokość 1 [mm]:  39
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  84
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  45
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BWK207
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWK207
Szerokość 1 [mm]:  22
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  73
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  40
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BWK386
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BWK386
Szerokość 1 [mm]:  70
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  136
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  35
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze