Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła OPTIMAL do Volvo V60 II (225, 227) B3 Mild-Hybrid Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła SKF Volvo V60 II (225, 227) B3 Mild-Hybrid Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) SKF
Piasta koła BORG & BECK Volvo V60 II (225, 227) B3 Mild-Hybrid Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) BORG & BECK
Piasta koła BTA Volvo V60 II (225, 227) B3 Mild-Hybrid Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) BTA
Piasta koła FAG Volvo V60 II (225, 227) B3 Mild-Hybrid Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) FAG
Piasta koła GSP Volvo V60 II (225, 227) B3 Mild-Hybrid Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) GSP
Piasta koła MAXGEAR Volvo V60 II (225, 227) B3 Mild-Hybrid Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) MAXGEAR
Piasta koła METZGER Volvo V60 II (225, 227) B3 Mild-Hybrid Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) METZGER
Piasta koła MEYLE Volvo V60 II (225, 227) B3 Mild-Hybrid Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) MEYLE
Piasta koła MOOG Volvo V60 II (225, 227) B3 Mild-Hybrid Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) MOOG
Piasta koła NK Volvo V60 II (225, 227) B3 Mild-Hybrid Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) NK
Piasta koła OPTIMAL Volvo V60 II (225, 227) B3 Mild-Hybrid Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła TRISCAN Volvo V60 II (225, 227) B3 Mild-Hybrid Kombi 163KM, 120kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.03 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:OPTIMAL

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (38 ocen)
Kod produktu:
890760
dostępny
5.0 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
890760
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 725,00 zł
403,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
OPTIMAL
5.0 (38 ocen)
Kod produktu:
893000
niedostępny
5.0 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
893000
Jednostka:
szt
Felga - ilosć śrub:  5
Szerokość [mm]:  47,2
Średnica zewnętrzna [mm]:  136
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  95
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 851,00 zł
473,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OPTIMAL
5.0 (38 ocen)
Kod produktu:
892492
niedostępny
5.0 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
892492
Felga - ilosć śrub:  5
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  92
Średnica zewnętrzna [mm]:  136
Wymiar gwintu:  M14 x 1,50 RHT
Szerokość [mm]:  47,2
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze