Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła METALCAUCHO do Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07)

Piasta koła FAG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) FAG
Piasta koła FEBI BILSTEIN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) FEBI BILSTEIN
Piasta koła OPTIMAL Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) OPTIMAL
Piasta koła MAXGEAR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) MAXGEAR
Piasta koła COMLINE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) COMLINE
Piasta koła DYS Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) DYS
Piasta koła ESEN SKV Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) ESEN SKV
Piasta koła GENERAL RICAMBI Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) GENERAL RICAMBI
Piasta koła GSP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) GSP
Piasta koła HART Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) HART
Piasta koła IJS GROUP Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) IJS GROUP
Piasta koła IPD Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) IPD
Piasta koła KAWE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) KAWE
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła METALCAUCHO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) METALCAUCHO
Piasta koła METZGER Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) METZGER
Piasta koła MOOG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) MOOG
Piasta koła NSK Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) NSK
Piasta koła NTY Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) NTY
Piasta koła RUVILLE Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) RUVILLE
Piasta koła SNR Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) SNR
Piasta koła SWAG Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) SWAG
Piasta koła TRISCAN Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) TRISCAN
Piasta koła VAICO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) VAICO
Piasta koła VEMO Vw GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 16V liftback 136KM, 100kW, benzyna (1986.08 - 1988.07) VEMO
Producent:METALCAUCHO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
45060
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
45060
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Wysokość 1 [mm]:  13,84
Wysokość 2 [mm]:  14,22
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  39,87
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  50,29
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  17,46
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze