Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła SBS do Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03)

Piasta koła VIKA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) VIKA
Piasta koła BENDIX Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) BENDIX
Piasta koła BORG & BECK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) BORG & BECK
Piasta koła BREDA LORETT Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) BREDA LORETT
Piasta koła BTA Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) BTA
Piasta koła FAG Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) FAG
Piasta koła FLENNOR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) FLENNOR
Piasta koła HART Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) HART
Piasta koła IPD Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) IPD
Piasta koła MAPCO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) MAPCO
Piasta koła MAXGEAR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) MAXGEAR
Piasta koła MEYLE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) MEYLE
Piasta koła MOOG Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) MOOG
Piasta koła NK Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) NK
Piasta koła OPTIMAL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) RUVILLE
Piasta koła SBS Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) SBS
Piasta koła SNR Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) SNR
Piasta koła VAICO Vw LT 40-55 I Skrzynia (291-512) 2.4 D 4WD Skrzynia 75KM, 55kW, olej napędowy (1979.01 - 1986.03) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SBS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SBS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1401754718
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SBS
Kod:
1401754718
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Szerokość [mm]:  14.7
Średnica wewnętrzna [mm]:  29.0
Średnica zewnętrzna [mm]:  50.3
Do 100 dni na zwrot
SBS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1401754722
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SBS
Kod:
1401754722
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze