Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła GSP do Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) FAG
Piasta koła MAXGEAR Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) MAXGEAR
Piasta koła DENCKERMANN Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) DENCKERMANN
Piasta koła SKF Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) SKF
Piasta koła ABAKUS Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) ABAKUS
Piasta koła BENDIX Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) BENDIX
Piasta koła CIFAM Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) CIFAM
Piasta koła DYS Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) DYS
Piasta koła EUROREPAR Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) EUROREPAR
Piasta koła GSP Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) GSP
Piasta koła HART Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) HART
Piasta koła IPARTS Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) IPARTS
Piasta koła IPD Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) IPD
Piasta koła METELLI Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) METELLI
Piasta koła METZGER Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) METZGER
Piasta koła MOOG Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) MOOG
Piasta koła NK Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) NK
Piasta koła NTY Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) NTY
Piasta koła OPTIMAL Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) OPTIMAL
Piasta koła QUINTON HAZELL Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) QUINTON HAZELL
Piasta koła TRISCAN Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) TRISCAN
Piasta koła VAICO Vw VENTO (1H2) 2.8 VR6 sedan 163KM, 120kW, benzyna (1995.08 - 1996.04) VAICO
Producent:GSP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
3.7 (6 ocen)
Kod produktu:
GK4529A
niedostępny
3.7 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
GK4529A
Szerokość 1 [mm]:  14,605
Szerokość 2 [mm]:  14,732
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  39878
Średnica zewnętrzna 2 [mm]:  50,292
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  17,463
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  29
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze