Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Półoś oraz wał napędowy OPTIMAL do Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Półoś oraz wał napędowy SWAG Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) SWAG
Półoś oraz wał napędowy CIFAM Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) CIFAM
Półoś oraz wał napędowy DR!VE+ Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) DR!VE+
Półoś oraz wał napędowy ERA BENELUX Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) ERA BENELUX
Półoś oraz wał napędowy FEBEST Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) FEBEST
Półoś oraz wał napędowy FEBI BILSTEIN Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) FEBI BILSTEIN
Półoś oraz wał napędowy GENERAL RICAMBI Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) GENERAL RICAMBI
Półoś oraz wał napędowy IPD Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) IPD
Półoś oraz wał napędowy JP GROUP Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) JP GROUP
Półoś oraz wał napędowy LAUBER Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) LAUBER
Półoś oraz wał napędowy LPR Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) LPR
Półoś oraz wał napędowy LÖBRO Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) LÖBRO
Półoś oraz wał napędowy MAXGEAR Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) MAXGEAR
Półoś oraz wał napędowy METELLI Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) METELLI
Półoś oraz wał napędowy NK Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) NK
Półoś oraz wał napędowy NTY Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) NTY
Półoś oraz wał napędowy OEM Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) OEM
Półoś oraz wał napędowy OPTIMAL Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) OPTIMAL
Półoś oraz wał napędowy SAMKO Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) SAMKO
Półoś oraz wał napędowy SBS Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) SBS
Półoś oraz wał napędowy SPIDAN Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) SPIDAN
Półoś oraz wał napędowy TOPRAN Audi A6 C4 (4A2) 2.0 16V sedan 140KM, 103kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) TOPRAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:OPTIMAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DS-3682
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
DS-3682
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  665
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  38
Ilość zębów obręczy ABS:  45
Średnica przegubu po stronie koła [mm]:  88
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]:  108
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  59,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 868,00 zł
482,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DS-3714
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
DS-3714
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  626
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  38
Ilość zębów obręczy ABS:  45
Średnica przegubu po stronie koła [mm]:  88
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]:  108
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  59,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 871,00 zł
484,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Półoś oraz wał napędowy

Zużycie łącznika wału napędowego - jak je rozpoznać?

Zużyty łącznik wału napędowego stanowi realne zagrożenie. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

W samochodach z napędem na tylną oś lub z napędem na cztery koła za tłumienie drgań w układzie przenoszenia odpowiada elastyczny łącznik wału napędowego, zwany też przegubem wału. W przypadku gdy łącznik ten zaczyna tracić swoje pierwotne właściwości, pojawiają się pierwsze objawy jego zużycia. Jak je rozpoznać? Jak im zapobiec? Czym grozi całkowite zużycie łącznika?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze