Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Półoś oraz wał napędowy OPTIMAL do Ford MONDEO I (GBP) 2.0 i 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Półoś oraz wał napędowy NTY Ford MONDEO I (GBP) 2.0 i 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) NTY
Półoś oraz wał napędowy CEVAM Ford MONDEO I (GBP) 2.0 i 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) CEVAM
Półoś oraz wał napędowy CIFAM Ford MONDEO I (GBP) 2.0 i 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) CIFAM
Półoś oraz wał napędowy DR!VE+ Ford MONDEO I (GBP) 2.0 i 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) DR!VE+
Półoś oraz wał napędowy ERA BENELUX Ford MONDEO I (GBP) 2.0 i 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) ERA BENELUX
Półoś oraz wał napędowy GENERAL RICAMBI Ford MONDEO I (GBP) 2.0 i 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) GENERAL RICAMBI
Półoś oraz wał napędowy GSP Ford MONDEO I (GBP) 2.0 i 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) GSP
Półoś oraz wał napędowy HART Ford MONDEO I (GBP) 2.0 i 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) HART
Półoś oraz wał napędowy IPD Ford MONDEO I (GBP) 2.0 i 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) IPD
Półoś oraz wał napędowy JP GROUP Ford MONDEO I (GBP) 2.0 i 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) JP GROUP
Półoś oraz wał napędowy LPR Ford MONDEO I (GBP) 2.0 i 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) LPR
Półoś oraz wał napędowy LÖBRO Ford MONDEO I (GBP) 2.0 i 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) LÖBRO
Półoś oraz wał napędowy MAPCO Ford MONDEO I (GBP) 2.0 i 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) MAPCO
Półoś oraz wał napędowy METELLI Ford MONDEO I (GBP) 2.0 i 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) METELLI
Półoś oraz wał napędowy NK Ford MONDEO I (GBP) 2.0 i 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) NK
Półoś oraz wał napędowy OPTIMAL Ford MONDEO I (GBP) 2.0 i 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) OPTIMAL
Półoś oraz wał napędowy PASCAL Ford MONDEO I (GBP) 2.0 i 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) PASCAL
Półoś oraz wał napędowy POINT GEAR Ford MONDEO I (GBP) 2.0 i 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) POINT GEAR
Półoś oraz wał napędowy SAMKO Ford MONDEO I (GBP) 2.0 i 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) SAMKO
Półoś oraz wał napędowy SKF Ford MONDEO I (GBP) 2.0 i 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) SKF
Półoś oraz wał napędowy SPIDAN Ford MONDEO I (GBP) 2.0 i 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1994.12 - 1996.08) SPIDAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:OPTIMAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DS-3607
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
DS-3607
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  567
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  27
Wewn. uzębienie, różne strony, połączone do skrzyni biegów:  35
Ilość zębów obręczy ABS:  44
Średnica przegubu po stronie koła [mm]:  83
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]:  81,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  57
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 686,00 zł
371,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OPTIMAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DS-3596
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
DS-3596
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  625
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  27
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.:  26
Ilość zębów obręczy ABS:  44
Średnica przegubu po stronie koła [mm]:  83
Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm]:  81,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  54,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 787,00 zł
437,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Półoś oraz wał napędowy

Zużycie łącznika wału napędowego - jak je rozpoznać?

Zużyty łącznik wału napędowego stanowi realne zagrożenie. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

W samochodach z napędem na tylną oś lub z napędem na cztery koła za tłumienie drgań w układzie przenoszenia odpowiada elastyczny łącznik wału napędowego, zwany też przegubem wału. W przypadku gdy łącznik ten zaczyna tracić swoje pierwotne właściwości, pojawiają się pierwsze objawy jego zużycia. Jak je rozpoznać? Jak im zapobiec? Czym grozi całkowite zużycie łącznika?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze