Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Półoś oraz wał napędowy GSP do Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Półoś oraz wał napędowy FEBEST Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) FEBEST
Półoś oraz wał napędowy FEBI BILSTEIN Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Półoś oraz wał napędowy MAXGEAR Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) MAXGEAR
Półoś oraz wał napędowy METALCAUCHO Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) METALCAUCHO
Półoś oraz wał napędowy ORIGINAL IMPERIUM Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Półoś oraz wał napędowy BIRTH Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) BIRTH
Półoś oraz wał napędowy CEVAM Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) CEVAM
Półoś oraz wał napędowy DT SPARE PARTS Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) DT SPARE PARTS
Półoś oraz wał napędowy ERA BENELUX Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) ERA BENELUX
Półoś oraz wał napędowy FAST Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) FAST
Półoś oraz wał napędowy GSP Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) GSP
Półoś oraz wał napędowy HART Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) HART
Półoś oraz wał napędowy KRAFT AUTOMOTIVE Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Półoś oraz wał napędowy NTY Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) NTY
Półoś oraz wał napędowy QFIX Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) QFIX
Półoś oraz wał napędowy SWAG Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) SWAG
Półoś oraz wał napędowy VAICO Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) VAICO
Półoś oraz wał napędowy VEMA Ford MONDEO V Turnier (CF) 2.0 TDCi Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2014.09 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:GSP

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GSP
4.7 (12 ocen)
Kod produktu:
202341
dostępny
4.7 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
202341
Jednostka:
szt
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  27
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.:  28
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  55
Długość [mm]:  658
Wymiar gwintu:  M22X1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 767,00 zł
426,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GSP
4.7 (12 ocen)
Kod produktu:
203140
dostępny
4.7 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
203140
Jednostka:
szt
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.:  26
Wymiar gwintu:  M22X1,5
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  55
Długość [mm]:  1017
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1379,00 zł
811,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
GSP
4.7 (12 ocen)
Kod produktu:
202342
niedostępny
4.7 (12 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GSP
Kod:
202342
Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  27
Uzębienie zewnętrzne od strony mechanizmu różn.:  28
Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  55
Długość [mm]:  1003
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Półoś oraz wał napędowy

Zużycie łącznika wału napędowego - jak je rozpoznać?

Zużyty łącznik wału napędowego stanowi realne zagrożenie. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

W samochodach z napędem na tylną oś lub z napędem na cztery koła za tłumienie drgań w układzie przenoszenia odpowiada elastyczny łącznik wału napędowego, zwany też przegubem wału. W przypadku gdy łącznik ten zaczyna tracić swoje pierwotne właściwości, pojawiają się pierwsze objawy jego zużycia. Jak je rozpoznać? Jak im zapobiec? Czym grozi całkowite zużycie łącznika?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze