Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa NK do Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07)

Pompa hamulcowa A.B.S. Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa BORG & BECK Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) FTE
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa NK Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Citroën C4 I (LC_) 1.6 VTi 120 liftback 120KM, 88kW, benzyna (2008.07 - 2011.07) VALEO
Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
821946
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
821946
System hamulcowy:  Bosch
Wymiar gwintu:  12 x 1 (1), 10 x 1
Materiał:  Aluminium
Średnica [mm]:  23,81
Ciężar netto [kg]:  0,55
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze