Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) A.B.S.
Pompa hamulcowa BREMBO Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) BREMBO
Pompa hamulcowa FRENKIT Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) FRENKIT
Pompa hamulcowa ABE Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) METELLI
Pompa hamulcowa NK Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) NK
Pompa hamulcowa NPS Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) NPS
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Ford FIESTA IV (JA_, JB_) 1.8 D liftback 60KM, 44kW, olej napędowy (1995.08 - 2000.04) VALEO
Producent:FTE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H229146.7.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H229146.7.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  35
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  96
Średnica otworu flanszy [mm]:  9
Długość całkowita [mm]:  192
Ilość połączeń:  4
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Żeliwo szare
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1104,00 zł
631,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H239040.2.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H239040.2.1
Jednostka:
szt
Otwór o śr[mm]:  23,81
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1243,00 zł
731,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220193
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220193
Średnica tłoka [mm]:  22,2
Otwór o śr[mm]:  9
Ilość połączeń:  4
Długość całkowita [mm]:  192
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Żeliwo szare
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  96
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  35
Ciężar [kg]:  1,415
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze