Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Mercedes-benz CLK (C209) 220 CDI (209.308) coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz CLK (C209) 220 CDI (209.308) coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mercedes-benz CLK (C209) 220 CDI (209.308) coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz CLK (C209) 220 CDI (209.308) coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz CLK (C209) 220 CDI (209.308) coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz CLK (C209) 220 CDI (209.308) coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mercedes-benz CLK (C209) 220 CDI (209.308) coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Mercedes-benz CLK (C209) 220 CDI (209.308) coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz CLK (C209) 220 CDI (209.308) coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Mercedes-benz CLK (C209) 220 CDI (209.308) coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mercedes-benz CLK (C209) 220 CDI (209.308) coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mercedes-benz CLK (C209) 220 CDI (209.308) coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz CLK (C209) 220 CDI (209.308) coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz CLK (C209) 220 CDI (209.308) coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Mercedes-benz CLK (C209) 220 CDI (209.308) coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mercedes-benz CLK (C209) 220 CDI (209.308) coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz CLK (C209) 220 CDI (209.308) coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Mercedes-benz CLK (C209) 220 CDI (209.308) coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz CLK (C209) 220 CDI (209.308) coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) TRW
Pompa hamulcowa VEMO Mercedes-benz CLK (C209) 220 CDI (209.308) coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2005.01 - 2009.05) VEMO
Producent:KAWE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1499
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1499
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  ATE
Otwór - śr. 1 [mm]:  25,40
Otwór o śr. 2 [mm]:  20,64
Wymiar gwintu:  12 x 1 (4)
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze