Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) METELLI
Pompa hamulcowa MEYLE Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Mercedes-benz KLASA S coupe (C126) 420 SEC (126.046) coupe 224KM, 165kW, benzyna (1985.10 - 1991.06) VALEO
Producent:KAWE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1857
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1857
Otwór - śr. 1 [mm]:  25,40
Materiał:  Aluminium
Otwór o śr. 2 [mm]:  19,05
Wymiar gwintu:  10 x 1 (2)
System hamulcowy:  ATE
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze