Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BOSCH do Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) METELLI
Pompa hamulcowa MEYLE Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRUCKTEC AUTOMOTIVE Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Mercedes-benz KLASA S (W140) 300 SE 2.8 (140.028) sedan 197KM, 145kW, benzyna (1993.01 - 1998.10) VALEO
Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 986 480 895
dostępny - Wysyłka od 3-4 dni
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 480 895
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Ilość połączeń:  3
Materiał:  Aluminium
Rozmiar gwintu 1:  M 10 x 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1017,00 zł
581,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 3-4 dni

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze