Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa MAPCO do Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa KAMOKA Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa NK Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa SASIC Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) SASIC
Pompa hamulcowa SWAG Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.2 VTI 82 liftback 82KM, 60kW, benzyna (2012.03 - obecnie) TRW
Producent:MAPCO

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1012
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
1012
Średnica [mm]:  23,8
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M10x1
Długość 1 [mm]:  6
Długość 2 [mm]:  112
System hamulcowy:  Lucas / TRW
Do 100 dni na zwrot
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1011
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
1011
Średnica [mm]:  23,8
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
Długość 1 [mm]:  6
Długość 2 [mm]:  112
System hamulcowy:  Lucas / TRW
Do 100 dni na zwrot
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1014
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
1014
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  Lucas / TRW
Długość 2 [mm]:  112
Długość 1 [mm]:  6
Wymiar gwintu:  M10x1
Średnica [mm]:  22,2
Ilość połączeń:  2
Do 100 dni na zwrot
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1013
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
1013
Średnica [mm]:  22,2
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
Długość 1 [mm]:  32
Długość 2 [mm]:  112
System hamulcowy:  Lucas / TRW
Do 100 dni na zwrot
MAPCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1017
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAPCO
Kod:
1017
Średnica [mm]:  22,2
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
Długość 1 [mm]:  32
Długość 2 [mm]:  112
System hamulcowy:  Lucas / TRW
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze