Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ATE do Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie)

Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa AISIN Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa KAMOKA Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa NK Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa SASIC Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) SASIC
Pompa hamulcowa SWAG Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 208 I (CA_, CC_) 1.6 GTi liftback 208KM, 153kW, benzyna (2014.10 - obecnie) TRW
Producent:ATE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
24.4123-1705.3
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.4123-1705.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  23,8
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M10x1
Długość 1 [mm]:  6
Długość 2 [mm]:  112
System hamulcowy:  Lucas / TRW
Do 100 dni na zwrot
244,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ATE
4.0 (2 ocen)
Kod produktu:
24.4123-1704.3
niedostępny
4.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.4123-1704.3
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  23,8
Ilość połączeń:  2
Wymiar gwintu:  M12x1
Długość 1 [mm]:  6
Długość 2 [mm]:  112
System hamulcowy:  Lucas / TRW
Do 100 dni na zwrot
357,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze