Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FERODO Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) LPR
Pompa hamulcowa NK Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Renault TRAFIC Autobus (T5, T6, T7) 2.0 Autobus 80KM, 59kW, benzyna (1986.06 - 1989.04) VALEO
Producent:FTE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H23968.0.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H23968.0.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  23,81
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  38
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Średnica otworu flanszy [mm]:  9
Ilość połączeń:  5
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  ATE
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 692,00 zł
374,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H25924.0.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H25924.0.1
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  38
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Średnica otworu flanszy [mm]:  9
Ilość połączeń:  5
Wymiar gwintu:  M10x1
Materiał:  Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 696,00 zł
376,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220377
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220377
Średnica tłoka [mm]:  25,4
Otwór o śr[mm]:  9
Ilość połączeń:  5
Wymiar gwintu:  M10x1
Materiał:  Żeliwo szare
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  38
Ciężar [kg]:  1,36
Do 100 dni na zwrot
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220323
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220323
Średnica tłoka [mm]:  23,8
Otwór o śr[mm]:  9
Ilość połączeń:  5
Wymiar gwintu:  M10x1
System hamulcowy:  TEVES
Materiał:  Żeliwo szare
Powierzchnia:  Błyszczący
Liczba otworów do mocowania:  2
Rozstaw srub mocujących:  60
Czynnik wypełniający:  Płyn hamulcowy
Suw [mm]:  38
Ciężar [kg]:  1,39
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze