Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BOSCH do Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BLUE PRINT Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) BLUE PRINT
Pompa hamulcowa BORG & BECK Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FAST Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) FAST
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Renault TRAFIC II Autobus (JL) 2.5 dCi 115 Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2008.02 - obecnie) VALEO
Producent:BOSCH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 986 481 051
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 481 051
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  20,64
Ilość połączeń:  4
Materiał:  Żeliwo
Rozmiar gwintu 1:  M 10 x 1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zbiornika płynu hamulcowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 551,00 zł
290,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 986 481 050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 481 050
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  20,64
Ilość połączeń:  2
Materiał:  Żeliwo
Rozmiar gwintu 1:  M 12 x 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 688,00 zł
372,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BOSCH
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0 986 481 052
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 481 052
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  20,64
Ilość połączeń:  4
Materiał:  Żeliwo
Rozmiar gwintu 1:  M 12 x 1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 688,00 zł
372,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze