Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa KAWE do Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FERODO Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) METZGER
Pompa hamulcowa MEYLE Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) MEYLE
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Saab 9-3 Kombi (E50) 2.0 t Kombi 209KM, 154kW, benzyna (2005.03 - 2015.02) TRW
Producent:KAWE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1029
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1029
Otwór o śr[mm]:  25,4
Dla numeru artykułu:  1029
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  TRW
Wymiar gwintu:  10 x 1 (1)
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1030
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1030
System hamulcowy:  TRW
Materiał:  Aluminium
Wymiar gwintu:  12 x 1 (2)
Otwór o śr[mm]:  25,4
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B1694
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B1694
Wymiar gwintu:  12 x 1 (2)
Otwór o śr[mm]:  25,4
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  TRW
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze