Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa ERT do Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12)

Pompa hamulcowa A.B.S. Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Volvo S40 I (644) 1.8 sedan 122KM, 90kW, benzyna (1999.03 - 2003.12) VALEO
Producent:ERT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERT
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
200444
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERT
Kod:
200444
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  24
System hamulcowy:  BENDIX-BOSCH
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze