Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa JURID do Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08)

Pompa hamulcowa A.B.S. Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) METELLI
Pompa hamulcowa NK Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) NK
Pompa hamulcowa OEM Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) OEM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Volvo S40 I (644) 2.0 sedan 140KM, 103kW, benzyna (1995.07 - 1999.08) VALEO
Producent:JURID

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JURID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
132453J
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
132453J
Średnica [mm]:  22
Materiał:  Aluminium
System hamulcowy:  BDX
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  FHM1442
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
JURID
0 (0 ocen)
Kod produktu:
133095J
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JURID
Kod:
133095J
Średnica [mm]:  24
Materiał:  Aluminium
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Dostępny również jako artykuł uniwersalny, patrz nr artykułu:  FHM1296
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze