Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FERODO do Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12)

Pompa hamulcowa A.B.S. Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) ERT
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) JURID
Pompa hamulcowa KAMOKA Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Volvo S40 I (644) 2.0 T4 sedan 200KM, 147kW, benzyna (2000.07 - 2003.12) TRW
Producent:FERODO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FHM1296
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1296
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  24
Materiał:  Aluminium
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Długożć opakowania [cm]:  22,1
Szerokość opakowania [cm]:  8,2
Wysokość opakowania [cm]:  8
Do 100 dni na zwrot
605,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze